Witam
Chciałbym zaprezentować moją wizję odbudowanego i unowocześnionego modelu D92 wyposażonego we wszystkie nowinki techniczne. Jest to podstawowy model D92 zawierający liczne modyfikacje technologiczne i wizualne.
Jest to wersja ostateczna. W końcowej wersji 3.0 pojawi się w pełni sprawny skrypt I-Shift. Jeżeli będą występowały jakieś błędy, powstanie od razu poprawka zbiorcza usuwająca te błędy. Na wersję 3.0 trzeba będzie poczekać
WAŻNE!!!
W celu zasięgnięcia wszystkich informacji jak co działa proszę o przeczytanie poniższego opisu!
Ta wersja przystosowana jest do najnowszego patcha 1.04, aby wersje miejskie działały na wersjach OMSI starszych niż 1.04 należy poniższe wpisy w plikach MAN_D94.bus, MAN_D94_ZF.bus i MAN_hiD94.bus zmienić odpowiednio:
➀ model\model_D94_CG.cfg ➝ model\model_D94.cfg (model\model_hiD94_CG.cfg ➝ model\model_hiD94.cfg dla wersji hybrydowej)
➁ model\paths_CG.cfg ➝ model\paths.cfg
➂ model\passengercabin_D94_CG.cfg ➝ model\passengercabin_D94.cfg
➃ script\door_CG_varlist.txt ➝ script\door_varlist.txt
➄ script\door_CG.osc ➝ script\door.osc
Uprzedzam, że pulpit jest przystosowany do wersji z ciepłym guzikiem, po powyższych zmianach nie będzie w pełni funkcjonalny. Nie zapewniam wsparcia dla powyższej zmiany, robisz, to na własną odpowiedzialność
TUTAJ dowiemy się jak zainstalować patch 1.04
Ciepły guzik ma swoją własną komendę, aby go używać z klawiatury, należy przypisać sobie klawisz do komendy
Modyfikacja zawiera 6 wersji MAN'a D94:
1) D94 VOITH DIWA 854.5
- MAN D2066 LUH + VOITH DIWA 854.5 Sensotop
- wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- z uwagi na krótkie przełożenia i mniejszą moc silnika służy raczej do większych miast
2) D94 ZF 6HP-592
- MAN D28i turbo + ZF 6HP-592
- wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- dłuższe przełożenia, mocniejszy silnik - idealny do mniejszych miast i na linie podmiejskie
3) hiD94 CVT Hybrid
- Cummins ISBe5 250B + Allison Ev50 + bezstopniowa przekładnia CVT
- wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- silnik hybrydowy charakteryzujący się niskim spalaniem, idealny to dużych aglomeracji z dużą ilością przystanków
4) D94S Suburban I-Shift AT2612D
- MAN D28i turbo + I-Shift AT2612D
- wersja turystyczna (fotele turystyczne, drzwi sterowane ręcznie bez hamulca przystankowego, brak brzęczyka przy zamykaniu drzwi)
- wytłumione wnętrze i zawieszenie w celu zwiększenia komfortu i wyciszenia przestrzeni pasażerskiej
- wydłużone przełożenia, biegi zmieniane przy niskich obrotach w celu zmniejszenia spalania i hałasu generowanego przez silnik
5) D94S Suburban ZF S 6-80
- MAN 2566 MUH + 6-biegowa skrzynia manualna ZF S 6-80
- wersja turystyczna (fotele turystyczne, drzwi sterowane ręcznie bez hamulca przystankowego, brak brzęczyka przy zamykaniu drzwi)
- wytłumione wnętrze i zawieszenie w celu zwiększenia komfortu i wyciszenia przestrzeni pasażerskiej
- wydłużone przełożenia
6) D94 AI
- wersja przystosowana do ruchu AI
- wyłączone wszelkie modyfikacje, które blokowały D94 na przystankach podczas ruchu w AI
Oto pełna lista modyfikacji:
Oświetlenie zewnętrzne:
➥przebudowane reflektory przednie (soczewka) zmodyfikowane światła drogowe i światła do jazdy dziennej LED w dzielonej lampie od kierunkowskazu
➥zmodyfikowane przednie oraz boczne kierunkowskazy (LED)
➥zmodyfikowane tylne lampy (LED)
➥działające boczne światła obrysowe
➥zmieniony kolor górnych świateł pozycyjnych
➥zmodyfikowane górne tylne światła (stop dzielony z kierunkowskazem)
➥dodane modele 3D guzików otwierających drzwi z zewnątrz z podświetleniem
➥nowe felgi dla wersji Suburban
Oświetlenie wewnętrzne:
➥wewnętrzne jarzeniówki w nowoczesnym białym kolorze
Mechanika:
➥zmodyfikowany silnik D28i dopasowany mocą do skrzyni biegów
➥skrzynia biegów VOITH 854.5 SensoTop czuła na siłę wciśnięcia gazu i kąt podłoża
➥dodana nowa wersja ze skrzynią ZF6HP592 + osobne dźwięki
➥dodana nowa wersja hybrydowa z własnymi dedykowanymi dźwiękami
➥poprawiony kąt/wychylenie skrętu kół (charakterystyczne dla niemieckich pojazdów)
➥zróżnicowana masa w zależności od modelu
Bezpieczeństwo:
➥załączenie biegu wstecznego automatycznie włącza światła awaryjne
➥powiadomienie dźwiękowe o włączonym biegu wstecznym
➥zwiększony zasięg świateł przednich
Elektronika:
➥system automatycznego przełączania przystanków w kontrolerze IBIS (by qbasob)
➥powiadomienie dźwiękowe dla przycisku "na żądanie"
➥powiadomienie dźwiękowe dla zamykających się drzwi
➥automatyczny przyklęk wszystkich osi po otwarciu drzwi (również za pomocą ciepłego guzika)
➥hamulec przystankowy wyłączany automatycznie po dodaniu gazu
Komfort:
➥klimatyzacja (włączanie przyciskiem A/C na pulpicie / działa najwydajniej po nagrzaniu się silnika)
➥wyciszone wnętrze dobrze izolujące od hałasu generowanego przez silnik
Wygląd zewnętrzny:
➥modyfikacja oświetlenia zewnętrznego
➥wyświetlacze zewnętrzne LCD
➥zmieniona czcionka wyświetlaczy by Silkeborg
➥"swing doors" - drzwi wahadłowe (odskokowo-przesuwne) otwierane na zewnątrz
➥usunięte oznakowania MAN oraz BVG
➥plastikowe kołpaki MAN w wersji miejskiej i nowe felgi w wersji turystycznej
➥naklejka informująca o spełnianiu przez model norm EURO4
➥zewnętrzne flagi wywieszane w czasie świąt narodowych (niemieckich)
➥10 dodatkowych repaintów
Wygląd wewnętrzny:
➥przeprojektowany pulpit, nowe przyciski, kontrolki, zegary
➥nowy dotykowy IBIS
➥wyświetlacze wewnętrzne LCD
➥kabina oddzielająca przestrzeń pasażerską od kierowcy (by Nick)
➥unowocześnione wnętrze w części pasażerskiej / nowoczesne materiały na podłodze, ścianach, suficie
➥w wersji Suburban przyciemnione materiały i nowe fotele
➥nowa tapicerka foteli
➥nowe kasowniki
➥oznakowanie w języku POLSKIM
Dźwięki:
➥dźwięki silnika, retarder'a, wału pochodzą w większości od MAN'a LC i zostały dopasowane do innych dźwięków
➥dźwięk ostrzeżenia przy cofaniu pochodzi z LU200
➥dźwięk przystanku na żądanie - modyfikacja dźwięku zamykania drzwi z MAN'a LC, znalezione w sieci
➥dźwięk zamykania drzwi - door warning znaleziony w sieci, drzwi pneumatyczne nagrane własnoręcznie
➥dźwięki klimatyzacji wewnętrzny i zewnętrzny - nagrane własnoręcznie
➥dźwięk kasowania biletu - kasowniki w Metro de Madrid, nagrane własnoręcznie
➥dźwięk ustawiania IBIS'a po zmianie kierunku - znalezione w sieci
➥dźwięki telepania z MAN'a LC + lekko zwiększona głośność w konfiguracji
➥nowy dźwięk silnika przy wciskaniu gazu zauważony w Warszawskich Lion's City i odpowiednio ustawiony w konfiguracji dla najlepszego zasymulowania tego efektu
➥dźwięki charakterystyczne dla skrzyni ZF w wersji ze skrzynią ZF6HP592
➥dźwięki silnika wersji hybrydowej to zmiksowane stare sprawdzone dźwięki D94 z dźwiękami Solaris'a Urbino 10 (gdyż bazą jest silnik Cummins)
Changelog FINAL
- poprawione dźwięki turbo w wersji VOITH
- poprawione dźwięki mostu w wersji ZF
- poprawione wibrowanie skrzyni przy zmianie biegu 1>2 dla VOITH
- usunięcie przedniego grilla i dodanie nowego loga MAN (brak loga w repaincie Hybrydowym i Testowym (białym) )
- nowa skrzynia "I-Shift" w Suburbanie (wersja ostateczna)
- nowa kabina by NickTM w wersji finalnej
- odchudzenie wagi paczki o ~20MB
Changelog v2.0
- otwarcie którychkolwiek drzwi (również przez pasażerów) powoduje samoczynny przyklęk do momentu zamknięcia drzwi (w wersji miejskiej)
- naprawienie błędu z powtarzającym się dźwiękiem przy włączeniu przez pasażerów przycisku "na żądanie"
- naprawienie dzwonka "na żądanie" w wersji z manualem
- skasowanie konieczności zaciągnięcia HST do otwarcia drzwi, hamulec zaciąga się automatycznie po otwarciu drzwi
- poprawienie buga z nieotwierającymi się drzwiami (KLIK)
- naprawienie skryptu automatycznego przełączania przystanków w wersji z manualem
- dodanie blokady otwarcia drzwi w wersji miejskiej podczas jazdy (połówka kierowcy otwierana w dowolnym momencie i nie wpływa to na system automatycznej zmiany przystanków)
- zaadaptowanie skryptu ciepłego guzika z zewnątrz
- dodanie modelu przycisków CG przy drzwiach od zewnątrz
- oskryptowanie funkcjonalności CG wciskanego z zewnątrz myszką
- zwiększenie sztywności zawieszenia w cięższych wersjach
- modyfikacja systemu przyklęku we wszystkich wersjach miejskich (delikatne obniżenie na czterech osiach potem lekki przechył na stronę przystanku) (KLIK)
- wersje podmiejskie wyposażone w pneumatyczne zawieszenie pompujące się po uruchomieniu silnika
- naprawienie reverse warning w wersji z manualną przekładnią
- dodanie kontrolki hamulca przystankowego
- dodanie kontrolki symbolizującej światła awaryjne
- zamiana przycisku wózka na pulpicie na przycisk do CG
- zmiana kontrolki otwartych drzwi i ciepłego guzika na pulpicie
- ustawienie kontrolki otwarcia dla każdych drzwi
- ustawienie dźwięku i podświetlenia przycisku klimatyzacji tylko w czasie chłodzenia lub grzania
- naprawienie funkcjonalności ASR we wszystkich wersjach
- poprawienie wersji AI, która nadal nie otwierała drzwi pasażerom
- skrócenie przełożeń w wersji manualnej
- modyfikacja wyglądu zegarów
- nowe felgi dla wersji Suburban
- poprawienie kamer (w przestrzeni pasażerskiej symulacja widoku z kamer pokładowych)
- jako, że jest to wersja ostateczna przed wersją 3.0 (w pełni działający I-Shift) - usunięcie nieużywanych plików w celu zmniejszenia wagi modelu
Changelog v1.9
1) dodanie wersji Suburban w opcji manualnej skrzyni biegów i imitacji i-shift'a (faza BETA)
- I-Shift w fazie BETA (obecnie I-Shift zastąpiony jest delikatnie zmodyfikowanym skryptem Ecotec)
- nowe fotele turystyczne
- wydłużone przełożenia dla zmniejszenia zużycia paliwa i zmniejszenia hałasu silnika
- wyciszone wnętrze
- manualne/ręczne sterowanie otwieraniem obydwu drzwi
- usunięta kabina
- zmienione materiały wewnątrz na ciemniejsze i lepsze na długie podróże
- nowe dźwięki w wersji z manualną skrzynią
2) dodanie wersji hybrydowej
- silnik Cummins+Alisson i skrzynia CVT autorstwa krtz07
- buda na dachu z napisem "Hybrid" własnej roboty
- nowa tekstura dedykowana dla wersji hybrydowej
3) dodanie wersji AI, która nie powinna robić problemów dla AI przez konieczność wciśnięcia hamulca by otworzyć drzwi
4) nowa czcionka wyświetlaczy
5) wyselekcjonowanie plików dźwiękowych i skryptów dedykowanych dla każdej wersji osobno
6) szczegółowe dopasowanie głośności dźwięków
7) zmiana tapicerki i obić w podstawowej wersji D94
我要下载谢谢楼主了
原帖由 大黄64222 於 2013-7-17 07:56 發表
翻译一下
我想提出我的视力恢复和重新设计的D92配备了所有的技术创新。这是基本的模型D92包含了大量的修改和视觉技术。
这是最后的。在最终版本3.0将成为功能齐全的脚本我移。如果他们任何错误,一旦累积修补程序,消除 ...
模载联合支援站 | http://bbs.18wos.org/ |