AvanueLf 声增强软件包 1.30(网外)

【版本】:1.30X

【介绍】:
複製內容到剪貼板
 原始碼:

Hi Allah I’ve been depressed for a long time
Some basic features list and explanation
1-Air brakes
1.1 In air brakes, the sound of all vehicles is collected in a common chorus, saving a certain amount
1.2 5 different air brake sounds
1.3 I use the Wabco air brake in the sounds, so the sound is a little long
2-Inner sounds
2.1 6 Different swaying noises
2.2 Sounds of swinging I’ve gotten the sounds from the long-wheelbase vehicles I’ve gotten Omsi2
2.3 Many sound settings including echo can be reestablished
3-Bar and button sounds
3.1 I tried to adjust all the voices to a real level with a very fine workmanship
4- Rubber sounds
4.1 I tried to decode some audio errors in older versions
4.2 I have been listening to the axle and the diffuse sounds so that the sound will not be crowded
4.3 I regret that I have to take some voices from Omsi2
4.4 Personally I do not have any nice rubber sounds I would be grateful if someone who wants to share my tire sounds with me can communicate with me
5-ambient sounds
5.1 10/8 of all surround sounds available in the mode I can share the I-DOSER version of surround sounds if requested
5.2 I added air conditioning sound to the internal rain sound when it rained
6-Other sounds
In 6.1 mode the tacho sound is available at 90 kmh (55 mph) and above
6.2 Pressure relief sound of the brakes added
6.3 Available in some small voices (click sounds like camera sound and so on)
6.4 New game music
6.5 Sounds that are present in the rating but are still inactive are available in the mode so you will not have to update the mode when the sounds are activatedBazı temel özellikler listesi ve açıklaması1-Hava frenleri1.1 Hava frenlerinde tüm araçların sesi ortak bir klosörde toplanıp boyuttan bir miktar tasarruf edilmiştir1.2 5 farklı hava freni sesi vardır1.3 Seslerde Wabco hava freni kullandığım için sesi biraz uzun çıkıyor2-İç sesler2.1 6 Farklı sallanma sesleri var2.2 Sallanma sesleri uzun şasili araçlardan kaydoldu işin doğrusu sesleri Omsi2 den temin ettim2.3 Ekoleyzır dahil bir çok ses ayarı yeniden kuruldu3-Çubuk ve düğme sesleri3.1 Tüm sesleri çok ince bir işcilikle gerçek ses seviyesine yakın bir şekilde ayarlamaya çalıştım4- Lastik sesleri4.1 Eski sürümlerde biraz ses kusuru vardı çözmeye çalıştım4.2 Aks ve diffaransiyel seslerini sessize aldım böylece giderken ses kalabalığı olmuyacak4.3 Yine üzülerek söylüyorumki bazı sesleri Omsi2’den alma zorunda kaldım4.4 Şahsen hiçde güzel lastik seslerim yok lastik seslerini benimle paylaşmak isteyen biri benle iletişime geçebilir minnettar kalırım5-Çevre sesleri5.1 Tüm çevre seslerinin 10/8 lik kısmı modda mevcut eğer istek olursa çevre seslerinin İ-DOSER sürümünü paylaşabilirim5.2 Yağmur yağarken iç yağmur sesine klima sesi ekledim6-Diğer sesler6.1 Modda tako sesi mevcut 90 kmh (55mph) ve daha üstünde çıkıyor6.2 Frenlerin basınç boşaltma sesi eklendi6.3 Bazı ufak seslerde modda mevcut (Tıklama sesleri kamera sesi ve bunun gibi)6.4 Yeni oyun müzikleri6.5 Oyunda hazır olarak bulunan ama hala aktif edilmeyen sesler modda mevcut böylece sesler aktif edilince modu güncelleme zorunda kalmıyacaksınızDo not forget to tell which features you want!

【版权】:
AvanueLf HakanKara38 SCS OMSİ  
【截图】:

声明:本人只是单纯搬运的,有问题,问也不懂,十分抱歉。
      请文明回帖,如果嫌麻烦可以复制 “感谢楼主的分享”
      但不可灌水,违者将有可能被重罚、禁言、封号。灌前请三思!!!

【地址】:  
回帖后才可看到本帖隐藏内容。VIP贵宾免回帖。
乱打内容会被封号。可粘贴一句“感谢楼主分享”
本帖最近評分記錄

感谢分享

感谢楼主分享