模载联合支援站
 English
发新主题
打印预览

[巴士] 【备份】 MAN D94 V2(混合动力、手动挡、V椅)

取消高亮

【备份】 MAN D94 V2(混合动力、手动挡、V椅)


制作者:Mattez
原文(波兰语):
複製內容到剪貼板
 原始碼:
Witam

Chciałbym zaprezentować moją wizję odbudowanego i unowocześnionego modelu D92 wyposażonego we wszystkie nowinki techniczne. Jest to podstawowy model D92 zawierający liczne modyfikacje technologiczne i wizualne.

Jest to wersja ostateczna. W końcowej wersji 3.0 pojawi się w pełni sprawny skrypt I-Shift. Jeżeli będą występowały jakieś błędy, powstanie od razu poprawka zbiorcza usuwająca te błędy. Na wersję 3.0 trzeba będzie poczekać

WAŻNE!!!
W celu zasięgnięcia wszystkich informacji jak co działa proszę o przeczytanie poniższego opisu!

Ta wersja przystosowana jest do najnowszego patcha 1.04, aby wersje miejskie działały na wersjach OMSI starszych niż 1.04 należy poniższe wpisy w plikach MAN_D94.bus, MAN_D94_ZF.bus i MAN_hiD94.bus zmienić odpowiednio:

➀ model\model_D94_CG.cfg ➝ model\model_D94.cfg (model\model_hiD94_CG.cfg ➝ model\model_hiD94.cfg dla wersji hybrydowej)
➁ model\paths_CG.cfg ➝ model\paths.cfg
➂ model\passengercabin_D94_CG.cfg ➝ model\passengercabin_D94.cfg
➃ script\door_CG_varlist.txt ➝ script\door_varlist.txt
➄ script\door_CG.osc ➝ script\door.osc

Uprzedzam, że pulpit jest przystosowany do wersji z ciepłym guzikiem, po powyższych zmianach nie będzie w pełni funkcjonalny. Nie zapewniam wsparcia dla powyższej zmiany, robisz, to na własną odpowiedzialność

TUTAJ dowiemy się jak zainstalować patch 1.04


Ciepły guzik ma swoją własną komendę, aby go używać z klawiatury, należy przypisać sobie klawisz do komendy





Modyfikacja zawiera 6 wersji MAN'a D94:
1) D94 VOITH DIWA 854.5
- MAN D2066 LUH + VOITH DIWA 854.5 Sensotop
- wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- z uwagi na krótkie przełożenia i mniejszą moc silnika służy raczej do większych miast
2) D94 ZF 6HP-592
- MAN D28i turbo + ZF 6HP-592
- wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- dłuższe przełożenia, mocniejszy silnik - idealny do mniejszych miast i na linie podmiejskie
3) hiD94 CVT Hybrid
- Cummins ISBe5 250B + Allison Ev50 + bezstopniowa przekładnia CVT
- wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- silnik hybrydowy charakteryzujący się niskim spalaniem, idealny to dużych aglomeracji z dużą ilością przystanków
4) D94S Suburban I-Shift AT2612D
- MAN D28i turbo + I-Shift AT2612D
- wersja turystyczna (fotele turystyczne, drzwi sterowane ręcznie bez hamulca przystankowego, brak brzęczyka przy zamykaniu drzwi)
- wytłumione wnętrze i zawieszenie w celu zwiększenia komfortu i wyciszenia przestrzeni pasażerskiej
- wydłużone przełożenia, biegi zmieniane przy niskich obrotach w celu zmniejszenia spalania i hałasu generowanego przez silnik
5) D94S Suburban ZF S 6-80
- MAN 2566 MUH + 6-biegowa skrzynia manualna ZF S 6-80
- wersja turystyczna (fotele turystyczne, drzwi sterowane ręcznie bez hamulca przystankowego, brak brzęczyka przy zamykaniu drzwi)
- wytłumione wnętrze i zawieszenie w celu zwiększenia komfortu i wyciszenia przestrzeni pasażerskiej
- wydłużone przełożenia
6) D94 AI
- wersja przystosowana do ruchu AI
- wyłączone wszelkie modyfikacje, które blokowały D94 na przystankach podczas ruchu w AI

Oto pełna lista modyfikacji:
Oświetlenie zewnętrzne:
➥przebudowane reflektory przednie (soczewka) zmodyfikowane światła drogowe i światła do jazdy dziennej LED w dzielonej lampie od kierunkowskazu
➥zmodyfikowane przednie oraz boczne kierunkowskazy (LED)
➥zmodyfikowane tylne lampy (LED)
➥działające boczne światła obrysowe
➥zmieniony kolor górnych świateł pozycyjnych
➥zmodyfikowane górne tylne światła (stop dzielony z kierunkowskazem)
➥dodane modele 3D guzików otwierających drzwi z zewnątrz z podświetleniem
➥nowe felgi dla wersji Suburban
Oświetlenie wewnętrzne:
➥wewnętrzne jarzeniówki w nowoczesnym białym kolorze
Mechanika:
➥zmodyfikowany silnik D28i dopasowany mocą do skrzyni biegów
➥skrzynia biegów VOITH 854.5 SensoTop czuła na siłę wciśnięcia gazu i kąt podłoża
➥dodana nowa wersja ze skrzynią ZF6HP592 + osobne dźwięki
➥dodana nowa wersja hybrydowa z własnymi dedykowanymi dźwiękami
➥poprawiony kąt/wychylenie skrętu kół (charakterystyczne dla niemieckich pojazdów)
➥zróżnicowana masa w zależności od modelu
Bezpieczeństwo:
➥załączenie biegu wstecznego automatycznie włącza światła awaryjne
➥powiadomienie dźwiękowe o włączonym biegu wstecznym
➥zwiększony zasięg świateł przednich
Elektronika:
➥system automatycznego przełączania przystanków w kontrolerze IBIS (by qbasob)
➥powiadomienie dźwiękowe dla przycisku "na żądanie"
➥powiadomienie dźwiękowe dla zamykających się drzwi
➥automatyczny przyklęk wszystkich osi po otwarciu drzwi (również za pomocą ciepłego guzika)
➥hamulec przystankowy wyłączany automatycznie po dodaniu gazu
Komfort:
➥klimatyzacja (włączanie przyciskiem A/C na pulpicie / działa najwydajniej po nagrzaniu się silnika)
➥wyciszone wnętrze dobrze izolujące od hałasu generowanego przez silnik
Wygląd zewnętrzny:
➥modyfikacja oświetlenia zewnętrznego
➥wyświetlacze zewnętrzne LCD
➥zmieniona czcionka wyświetlaczy by Silkeborg
➥"swing doors" - drzwi wahadłowe (odskokowo-przesuwne) otwierane na zewnątrz
➥usunięte oznakowania MAN oraz BVG
➥plastikowe kołpaki MAN w wersji miejskiej i nowe felgi w wersji turystycznej
➥naklejka informująca o spełnianiu przez model norm EURO4
➥zewnętrzne flagi wywieszane w czasie świąt narodowych (niemieckich)
➥10 dodatkowych repaintów
Wygląd wewnętrzny:
➥przeprojektowany pulpit, nowe przyciski, kontrolki, zegary
➥nowy dotykowy IBIS
➥wyświetlacze wewnętrzne LCD
➥kabina oddzielająca przestrzeń pasażerską od kierowcy (by Nick)
➥unowocześnione wnętrze w części pasażerskiej / nowoczesne materiały na podłodze, ścianach, suficie
➥w wersji Suburban przyciemnione materiały i nowe fotele
➥nowa tapicerka foteli
➥nowe kasowniki
➥oznakowanie w języku POLSKIM
Dźwięki:
➥dźwięki silnika, retarder'a, wału pochodzą w większości od MAN'a LC i zostały dopasowane do innych dźwięków
➥dźwięk ostrzeżenia przy cofaniu pochodzi z LU200
➥dźwięk przystanku na żądanie - modyfikacja dźwięku zamykania drzwi z MAN'a LC, znalezione w sieci
➥dźwięk zamykania drzwi - door warning znaleziony w sieci, drzwi pneumatyczne nagrane własnoręcznie
➥dźwięki klimatyzacji wewnętrzny i zewnętrzny - nagrane własnoręcznie
➥dźwięk kasowania biletu - kasowniki w Metro de Madrid, nagrane własnoręcznie
➥dźwięk ustawiania IBIS'a po zmianie kierunku - znalezione w sieci
➥dźwięki telepania z MAN'a LC + lekko zwiększona głośność w konfiguracji
➥nowy dźwięk silnika przy wciskaniu gazu zauważony w Warszawskich Lion's City i odpowiednio ustawiony w konfiguracji dla najlepszego zasymulowania tego efektu
➥dźwięki charakterystyczne dla skrzyni ZF w wersji ze skrzynią ZF6HP592
➥dźwięki silnika wersji hybrydowej to zmiksowane stare sprawdzone dźwięki D94 z dźwiękami Solaris'a Urbino 10 (gdyż bazą jest silnik Cummins)

Changelog FINAL
- poprawione dźwięki turbo w wersji VOITH
- poprawione dźwięki mostu w wersji ZF
- poprawione wibrowanie skrzyni przy zmianie biegu 1>2 dla VOITH
- usunięcie przedniego grilla i dodanie nowego loga MAN (brak loga w repaincie Hybrydowym i Testowym (białym) )
- nowa skrzynia "I-Shift" w Suburbanie (wersja ostateczna)
- nowa kabina by NickTM w wersji finalnej
- odchudzenie wagi paczki o ~20MB
Changelog v2.0
- otwarcie którychkolwiek drzwi (również przez pasażerów) powoduje samoczynny przyklęk do momentu zamknięcia drzwi (w wersji miejskiej)
- naprawienie błędu z powtarzającym się dźwiękiem przy włączeniu przez pasażerów przycisku "na żądanie"
- naprawienie dzwonka "na żądanie" w wersji z manualem
- skasowanie konieczności zaciągnięcia HST do otwarcia drzwi, hamulec zaciąga się automatycznie po otwarciu drzwi
- poprawienie buga z nieotwierającymi się drzwiami (KLIK)
- naprawienie skryptu automatycznego przełączania przystanków w wersji z manualem
- dodanie blokady otwarcia drzwi w wersji miejskiej podczas jazdy (połówka kierowcy otwierana w dowolnym momencie i nie wpływa to na system automatycznej zmiany przystanków)
- zaadaptowanie skryptu ciepłego guzika z zewnątrz
- dodanie modelu przycisków CG przy drzwiach od zewnątrz
- oskryptowanie funkcjonalności CG wciskanego z zewnątrz myszką
- zwiększenie sztywności zawieszenia w cięższych wersjach
- modyfikacja systemu przyklęku we wszystkich wersjach miejskich (delikatne obniżenie na czterech osiach potem lekki przechył na stronę przystanku) (KLIK)
- wersje podmiejskie wyposażone w pneumatyczne zawieszenie pompujące się po uruchomieniu silnika
- naprawienie reverse warning w wersji z manualną przekładnią
- dodanie kontrolki hamulca przystankowego
- dodanie kontrolki symbolizującej światła awaryjne
- zamiana przycisku wózka na pulpicie na przycisk do CG
- zmiana kontrolki otwartych drzwi i ciepłego guzika na pulpicie
- ustawienie kontrolki otwarcia dla każdych drzwi
- ustawienie dźwięku i podświetlenia przycisku klimatyzacji tylko w czasie chłodzenia lub grzania
- naprawienie funkcjonalności ASR we wszystkich wersjach
- poprawienie wersji AI, która nadal nie otwierała drzwi pasażerom
- skrócenie przełożeń w wersji manualnej
- modyfikacja wyglądu zegarów
- nowe felgi dla wersji Suburban
- poprawienie kamer (w przestrzeni pasażerskiej symulacja widoku z kamer pokładowych)
- jako, że jest to wersja ostateczna przed wersją 3.0 (w pełni działający I-Shift) - usunięcie nieużywanych plików w celu zmniejszenia wagi modelu
Changelog v1.9
1) dodanie wersji Suburban w opcji manualnej skrzyni biegów i imitacji i-shift'a (faza BETA)
- I-Shift w fazie BETA (obecnie I-Shift zastąpiony jest delikatnie zmodyfikowanym skryptem Ecotec)
- nowe fotele turystyczne
- wydłużone przełożenia dla zmniejszenia zużycia paliwa i zmniejszenia hałasu silnika
- wyciszone wnętrze
- manualne/ręczne sterowanie otwieraniem obydwu drzwi
- usunięta kabina
- zmienione materiały wewnątrz na ciemniejsze i lepsze na długie podróże
- nowe dźwięki w wersji z manualną skrzynią
2) dodanie wersji hybrydowej
- silnik Cummins+Alisson i skrzynia CVT autorstwa krtz07
- buda na dachu z napisem "Hybrid" własnej roboty
- nowa tekstura dedykowana dla wersji hybrydowej
3) dodanie wersji AI, która nie powinna robić problemów dla AI przez konieczność wciśnięcia hamulca by otworzyć drzwi
4) nowa czcionka wyświetlaczy
5) wyselekcjonowanie plików dźwiękowych i skryptów dedykowanych dla każdej wersji osobno
6) szczegółowe dopasowanie głośności dźwięków
7) zmiana tapicerki i obić w podstawowej wersji D94
(PS:只要你能看得懂波兰文就行,反正我是 青蛙跳井---不懂)

下载地址:
回帖后才可看到本帖隐藏内容。VIP贵宾免回帖。
乱打内容会被封号。可粘贴一句“感谢楼主分享”

图:
[/url]
根据会员反映的问题,本车只能用于 1.04 版本,其他版本均效,请留意![/url][/url][/url][/url][/url]
本帖最近评分记录

不錯,支持下載來體驗

喜欢

THXTHXTHXTHX

我要下载谢谢楼主了


果断下了!~

不错,就是头灯有点恐怖······

翻译一下
我想提出我的视力恢复和重新设计的D92配备了所有的技术创新。这是基本的模型D92包含了大量的修改和视觉技术。

这是最后的。在最终版本3.0将成为功能齐全的脚本我移。如果他们任何错误,一旦累积修补程序,消除这些错误。在3.0版本中,你将不得不等待

重要!
为了寻求什么工作的任何信息,请仔细阅读下面的说明!

此版本是专为最新的1.04补丁城市版本的工作版本比1.04 OMSI中的下列项目的文件MAN_D94.bus,MAN_D94_ZF.bus和MAN_hiD94.bus的相应改变:

➀模型\ model_D94_CG.cfg➝模型\ model_D94.cfg(型号\ model_hiD94_CG.cfg“→”模式“\混合动力版model_hiD94.cfg)
➁模型\ paths_CG.cfg➝模型\ paths.cfg
➂模型\ passengercabin_D94_CG.cfg➝模型\ passengercabin_D94.cfg
➃脚本\方法door_CG_varlist.txt见脚本\ door_varlist.txt
➄脚本\“door_CG.osc”→脚本\ door.osc

我警告你的桌面版本是适应炎热的按钮,这些变动不会是完全的功能。不能保证支持这种变化,你做你自己的风险

在这里,您将学习如何安装1.04补丁


暖按钮用键盘有自己的命令,你必须分配的关键命令





修改包括6个版本的手册页D94
1)D94福伊特DIWA 854.5
- MAN D2066 LUH +福伊特DIWA 854.5 SensoTop
- 版本城市(自动跪敞开了大门,温暖搞定内部和外部)
- 由于短比和发动机的功率少使用,而主要城市
2)D94 ZF 6HP-592
- MAN D28i涡轮增压+ ZF 6HP-592
- 版本城市(自动跪敞开了大门,温暖搞定内部和外部)
- 更长的齿轮比,更强大的发动机 - 小城市和郊区线的理想选择
3)混合CVT hiD94
- 康明斯佳佳ISBe5 EV50 250B + + CVT无级变速器
- 版本城市(自动跪敞开了大门,温暖搞定内部和外部)
- 混合动力发动机具有低燃烧,是理想的大城市有很多站
4)D94S郊区的I-Shift键AT2612D
- MAN D28i涡轮增压+ I-移位AT2612D
- 版本®(座椅,手动门,无鸣音无制动przystankowego当你关上门)
- 阻尼内饰和悬挂系统,以提高乘客的舒适与安宁
- 延长齿轮更换齿轮在低转速以降低油耗和噪音,电机产生的
5)D94S郊区ZF小号6-80
- MAN 2566 MUH + 6速手动变速箱,ZF小号6-80
- 版本®(座椅,手动门,无鸣音无制动przystankowego当你关上门)
- 阻尼内饰和悬挂系统,以提高乘客的舒适与安宁
- 长形齿轮
6)D94 AI
- AI流量设计的版本
- 不含任何修改,阻止D94在停止运动过程中在AI

下面是完整的修改列表:
户外照明:
➥重新设计的前大灯(透镜)修订的交通灯和日间行车灯的LED灯从拆分指标
➥修改的正面和侧面指示灯(LED)
➥修改后灯(LED)
➥工作侧标志灯
➥的上侧灯的颜色改变
➥修改上尾灯(停止与指示灯共享)
➥添加按钮打开门从外面带背光的3D模型
➥新轮辋的版本郊区
室内照明:
➥内饰与现代的白色荧光
力学:
➥D28i改性发动机的功率相匹配的传输
➥变速箱福伊特854.5 SensoTop敏感的力量压气体和基底角
➥增加了一个新的变速器ZF6HP592的版本+单独的声音
➥自己的专用声音增加了一个新的混合动力版
➥固定角度/倾斜方向盘(典型的德国车)
➥重量根据型号不同而有所不同
安全性:
➥反向开关自动开启危险报警闪光灯
➥倒档从事声音通知
➥覆盖率增加大灯
电子:
➥停止自动切换控制器的IBIS(qbasob中)
➥通知“按需”的声音
➥用于关闭该门的声音通知
➥自动敞开大门跪轴(甚至用热水按钮)
➥公交车站制动时自动关闭油门
舒适:
➥空调(按下A / C在桌面上和/或最有效地运行,当发动机升温)
➥安静的室内产生的噪声由电机绝缘
外观:
➥修改户外照明
➥外部液晶显示器
➥显示字体改为希尔克堡
➥对外开放的“秋千门” - 摇摆的门(odskokowo滑动)
➥标记删除,BVG MAN
➥塑料瓶盖MAN城市版和新版旅游车轮
➥上满足标准模型EURO4的密封
➥标志外贴节假日期间(德语)
➥另外10repaintów
内饰:
➥重新设计的桌面,新的按钮,控制,时钟
➥新的触摸IBIS
➥内部液晶显示器
➥分离客运出租车司机(尼克)
➥客/现代材料升级的内饰在地板上,墙壁,天花板
➥版本郊区着色的材料和新的座椅
➥新内饰座椅
➥新土黄
➥标记波兰语
声音:
➥发动机的声音,retarder'a,轴的手册页LC主要来自已经适应了其他声音
➥倒车警示声音来自LU200
➥声音停止要求 - 修改LC手册页关门的声音,在网络上找到
➥关闭的门 - 门在网络上找到的警告声,气动门亲自记录
➥内外空气的声音 - 个人记录
➥音擦除票 - 橡皮擦在马德里地铁,亲自记录
➥IBIS'a改变方向的声音 - 在网络上找到
➥听起来telepania的手册页LC +在配置量略有增加
➥当按下气体在华沙狮子城看到,正确设置新的发动机声音配置最好的模拟效果
➥听起来特征传动ZF变速箱版本ZF6HP592
➥发动机声音老与D94的Solaris 10(乌尔比诺的声音混合探明的声音,因为该基地是康明斯发动机的混合动力版)

变更FINAL
- 固定的声音福伊特版
- 修订版的桥梁听起来ZF
- 固定的振动传输带换挡1> 2福伊特
- 删除前格栅和增加了新的标志MAN(无标志repaincie混合和测试(白))
- 新的拖车“I-Shift键”郊区(最终)
- 在新机舱NickTM的最终版本
- 修剪包装重量20MB〜
更新日志2.0
- 允许任何开门(包括乘客)的结果自动跪,直到门关闭(城市版)
- 修正重复的声音,当你把乘客“按需”
- 修正铃“需求”的版本为“手动”
- 删除需要拿出HST开门,当你开门时,自动制动拖
- 改进的bug与nieotwierającymi的门(点击进入)
- 修正了脚本停止自动切换到手动版
- 加把锁,在都市版开门而驾驶(驾驶半开在任何时间和不影响系统会自动停止变化)
- 适应从外面炎热的按钮脚本
- 添加按钮在门口的CG模型从外面
- 脚本功能CG外推鼠标
- 增加刚度暂停较重的版本
- 修改系统跪在市区(所有版本的罚款减少到4轴,然后微微翘起的方式停止)(点击)
- 郊区的版本开始抽后发动机带有空气悬架的
- 修正了在手动变速箱倒车警告
- 添加刹车灯przystankowego
- 增加的灯光,象征着危险警告灯
- 转换桌面上的按钮,按钮的卡车企业管治
- 变更控制在您的桌面上打开的门和保温按钮
- 设置控制每个开门
- 设置背光按钮,音响和空调,只有在加热或冷却
- 修正了ASR功能在所有版本
- 改进版本的AI,这仍然是不开门乘客
- 减速齿轮手册
- 修改时钟的外观
- 新轮辋的版本郊区
- 改善相机(在乘客仿真板上的摄像头视图)
- 因为它是最终版本之前的版本3.0(全面 产后,I-Shift键) - 删除未使用的文件,以减少重量的模型
变更V1.9
1)添加第二个郊区手动变速箱的选择和模仿Shift'a(BETA相)
- I-的移位BETA(I-Shift键所取代,稍微修改后的脚本的Ecotec)
- 新的座椅做
- 长形齿轮,以减少燃油消耗和降低发动机的噪音
- 安静的车内环境
- 手动/手动命令打开两个门
- 删除机舱
- 改变材料内部较深的和更好的长途旅行
在手动变速箱的版本 - 新的声音
2)除了混合动力版
- + Alisson康明斯发动机和CVT krtz07的
- 小屋的屋顶上的字“混合”自我造
- 致力于混合动力版的新口感
3)加入一个版本的AI,这应该没有问题的AI制动需要按下开门
4)新的字体显示
5)选用专用的音频文件和脚本每个版本分别
6)的具体响度匹配
7)改变在基本版本的D94的内饰和内饰

thanks a lot

谢谢分享和翻译!!

很棒啊!!!!!

下载看看

有新东西下载我当然第一时间下载

混合动力

看看混合动力版本是什么样子
发新主题